Mörkhårig

Har suttit i skolans aula hela dagen och lyssnat på en överlevare från andra världskriget och en tjej som berättade sin livshistoria. Det var intressant och tiden gick fort. Fick sluta efteråt, så har inte haft några lektioner idag. Väldigt skönt! Kom hem klockan tre. Fick reda på att jag ska till tandläkaren i morgon 9:10 och missar engelskan där jag behöver jobba, så blev lite förbannad och ringde och kollade om det gick att byta tid, men då måste man betala 100 kr. Hade egentligen en tidigare tid, men tandläkaren ändrade till senare, så det vore ju inte mer än rättvist om jag också fick byta. Men går ju inte att göra något åt, så inget att tjura över heller. Jobbade på engelskan nu istället och nu ska jag ta tag i historian fram tills maten är klar. Sedan blir det träning lite senare!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: älskar dig också babe!! <3

2012-01-20 @ 08:49:59
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0