Lördag, 21 jan

Godmorgon! Vaknade för några minuter sen och nu ligger jag i sängen med datorn och lyssnar på musik. Hade tänkt att övningsköra med pappa idag, men såg att det har snöat och det är troligtvis halt, så jag vet inte hur det blir med den saken. Annars så ska jag träna och träffa Elin!
Igår fick jag sova en timme längre för att jag skulle till tandläkaren så kunde ta en senare buss. Så det löste sig ju fint. Sedan gick jag till skolan och hade engelska i en kvart. Fortsatte med idrott och samhäll och slutade 13.20 som vanligt. Nu ska jag ta på mig kläder och gå ner och äta frukost. Ha en bra dag!

Gammal bild från när vi precis hade fått Sune. Så liten ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

älskar den bilden :D (vad var det för snygg människa som tog den nu igen?)

2012-01-21 @ 14:16:19
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0