Första januari 2012


Har suttit i säkert flera timmar och rensat igenom hela kameran där det finns bilder sen nästan två år tillbaka. Tyckte jag tog bort mycket, men såg nu att det var 670 stycken kvar... Får nog rensa igen. Men här är några och jag tror att alla är från 2011.
Snön har kommit tillbaka nu, men jag tror jag vill ha vår/sommar istället. I alla fall inte sån här snö som försvinner så fort det regnar lite. Jag vill ju kunna åka skidor. När jag kom hem idag var jag frusen så jag värmde vetekuddar och tog en värmedyna och kröp ner under täcket och kollade på satc. Lite senare kom Elin och gjorde mig sällskap. Nu ska jag kolla färdigt på satc 2 och sen ska jag sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

åh det är ju dom där bilderna från kyrkan!! :D och SÖT bild på sunis! <3

2012-01-02 @ 19:39:47
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: hallå det är inget fel på dig på den där bilden vad har hänt med diiiiiig.

haha jag är alltid söt :D (host) <3

2012-01-02 @ 19:41:28
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0