Every step that I take is another mistake to you


Har varit en vanlig tisdag i stort sett. Fick reda på igår att vi inte ska ha någon tyska på tisdagar vilket betyder två håltimmar på tisdagar. Inte det roligaste. Mötte upp Elin när jag slutat och sedan åkte vi med mamma hem. Kom hem en timme tidigare att satte mig och pluggade till historia provet som vi har i morgon. Är ju lagom nervös eftersom jag inte blev godkänd på förra (och första) historia provet. Men har pluggat ungefär 3-4 timmar, så det borde ju räcka... Nu ska jag gå och duscha och läsa lite till historia innan jag går och lägger mig. Kram

Kommentarer
Postat av: MR COOL

vad fiiiiiiiiin

2012-04-25 @ 18:16:54
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0