Don't play hard to get, play hard to forget


Elin kom vid halv tre och då gjorde vi i ordning mat och satte oss och kollade på film. Sune gjorde oss sällskap och det var jättemysigt. Har tränat och duschat nu ikväll och funderar på att lägga mig i sängen och börja läsa en ny bok. Hoppas jag blir lite trött av det, så att jag kan somna rätt så skapligt. Skolan börjar ju i morgon, men har inte så mycket emot det. Dock kommer jag sakna att sova länge och slippa passa massa tider osv. Men nu ska jag försöka lära mig att prioritera det viktigaste och inte stressa upp mig inför prov och andra läxor. En sak i taget helt enkelt. Får se hur enkelt det blir, hehe. Det är ju inte min starkare sida. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0