Do not settle until you get what you want


Det kändes som om hela dagen gick åt för städning idag. Ändå så fixade jag bara mina lådor på toaletten och tvättade av smink och kastade massa gammalt osv och städade en hylla i skåpet i rummet. Men det blev väldigt fint. Började dagen med världens frukost och det var ett under att jag åt upp den eftersom jag inte gillar frukost över huvud taget. Höll mig mätt flera timmar i alla fall. Åt nästan ingenting till middag. Ska träna lite senare och mysa framför tv:n och äta avokado. Mumsss

Kommentarer
Postat av: olivia

snygg design döh!

2012-01-03 @ 20:25:39
URL: http://oliviiab.blogg.se/
Postat av: mathilda

snygg som vanligt babe!

2012-01-04 @ 02:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0