Born to die


Första dagen i skolan var helt okej. Har kommit på att det är roligare att gå till skolan än att vara hemma för då träffar man mer folk och slipper vara hemma ensam, även fast det kan vara skönt det med! Satt kvar lite längre på sista lektionen (matte) och jobbade lite extra. Slutade med att jag satt och pratade om det vi ska göra nästa lektion med våran grymma (snälla, rara, gulliga. Dock inte så bra på att lära ut) lärare - T-Bear. Idrotten var faktiskt rolig idag också så fick lite träning för en gång skull. Efter vi slutat tog jag bussen ner till stan, gick och köpte en grej lite snabbt och sen började jag gå mot mammas jobb. Så blev även en promenad på ca 20 minuter. Sen åkte vi och handlade lite frukt, främst till mig, och sen åkte vi hem. Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och läsa lite på historian. Klockan åtta ska jag kolla på Systrar i jeans och krypa ner under täcket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0