You hid there last time, you know we're gonna find you

Kom hem sent igår, så vaknade inte förrän tolv idag. Känner mig alltid lite seg efter att ha sovit så länge. Har skrivit rätt mycket på religionen nu, så är alldelses strax klar. Skönt :) Hade tänkt att gå en lång promenad idag, men det är så oerhört kallt ute (och inne), så jag struntar i det och hoppas på att det är lite varmare i morgon. Ikväll ska vi äta favoriträtten och sen åker jag till Elin för att sova där. Ska bli roligt! Dock mår jag lite halvdåligt idag. Är nog mest pga hemsk mensvärk. Kryper ihop i hopp om att det ska hjälpa och mår illa, så bara tanken på mat äcklar mig nu. 


Två ifrån veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0