Today

Har fått över nio timmars sömn i natt. Hur skönt som helst! Kunde sova en timme längre eftersom jag skulle äta frukost hemma hos mormor istället. Slutade 12.45 som vanligt och gick ner med några från klassen och köpte lite onsdags-fika. Kladdkaka, mums. Gick iväg till bussen sen i solen och nu är jag hemma. Min prins låg och sov i sacco-säcken, så kunde inte låta bli att väcka honom och gosa lite. I morgon har jag två prov och en redovisning + verbförhör. Kommer bli en jobbig dag eftersom vi går till 15.45 och sen är det innebandy träning på kvällen. Men jag överlever för sen är det bara fredag kvar och då ska jag till mormor med släkten och äta gott och ha trevligt. Nu ska jag skypa med Tillan och plugga till proven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0