Those days you remember

Har gått rätt segt idag, mest pga huvudvärken jag fick när jag kom till skolan skulle jag tro. Tog en tablett vid lunch och sen försvann den! Slutade några minuter tidigare, så skyndade mig för att hinna med en buss. Kom hem en timme tidigare! Just nu sitter jag i sängen med Sune sovandes bredvid (plutten ♥) och pratar med Elin i skype och planerar morgondagen! Kommer bli sjukt roligt att åka iväg med henne i några dagar! Har lite packångest och ska hinna med lite grejer innan jag går och lägger mig. Måste gå upp tidigt imorgon, men skulle tro att jag inte kommer få många timmars sömn. Men vad gör väl det när man ska sitta i en bil i ca 6 timmar.

Har även rensat kameran på ungefär 1 år gamla bilder och omformaterat minneskortet. Höll på med mina usb-minnen också, där jag hittade massa roliga filmer och bilder. Här är bara ett fåtal av alla, men dessa dagar kommer jag alltid minnas. Kommer ihåg precis hur det var och hur roligt jag hade! Så himla roligt att hitta bilder som väcker sådana minnen :) Nu ska jag fortsätta packa och prata mer med Elin. Ha ett bra sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0