Promenad

Daniel drog med mig ut på en promenad vid halv ett. Det var väldigt skönt och vädret kan man ju bara inte klaga på. Blå himmel, knappt någon snö och sol! Han skulle arbete lite hos farmor och farfar, så jag följde med dit och umgicks med dem, hjälpte farmor med en grej och de bjöd på fika. Trevligt! Blev även lite rikare på detta besök. Wonderful. Daniel och jag ska laga mat till familjen senare och ikväll är det träning. Känner mig inte speciellt taggad inför det just nu, men ska träna lite extra efteråt vilket känns bättre. Nu ska jag slänga ihop något litet mellanmål och ev slå på en film. P&K


Kommentarer
Postat av: mathilda

du är snygg min vän <3

2012-02-23 @ 21:28:39
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0