old pics from november 2010

För fyra månader såg jag ut såhär. Antar att jag är mig lik förutom hårfärgen. På något sätt saknar jag den, fast jag trivs i mörkt också. Sorgligt nog så har färgen redan gått ur jättemycket tycker jag. Har haft väldigt mycket plugg den här veckan, men nu har jag bockat av flera grejer. Natur provet igår gick bra och så har jag hunnit med ett svenska arbete på 1223 ord, samt ett engelska arbete på 767. Förstår inte ens hur jag orkar. Har i alla fall lärt mig att med rätt inställning kan man göra bättre ifrån sig. Därav var jag på bättre humör igår kväll än jag när jag kom några timmar innan. Kom hem två timmar tidigare idag efter att ha gått på stan med Daniel ett tag, så nu ska jag kolla på några avsnitt av One tree hill och senare åka upp till träningen!


Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Kommentarer
Postat av: SHULULULU DU ÄR FIN

ooooj vilket ljust hår du hade där! känner ju knappt inte igen dig snyggiiis hiihihi love u

2012-02-17 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0