it feels like i just woke up


Slutade klockan 12.45 som vanligt och dagen flöt på bra. Historia på valfritt ställe, skriva upp frågor på NK och ett test på engelskan. Spenderade en timme i bussen på vägen hem och passade på att skriva historia och hann nästan färdigt och gjorde det sista nu och skickade in! Så himla skönt. När jag kom hem var det fortfarande jättefint väder och sol, så sprang en runda på 3.5 km och insåg att jag inte har kvar min kondition längre. Varför har jag varit så lat? Ångrar det verkligen nu. Sen lagade jag en god middag till familjen, vilket uppskattades. Nu är jag i sängen och kollar på Halv åtta hos mig på play och ska strax duscha och sen lägga mig och koppla av framför One tree hill och njuta av att vi inte har något mer plugg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0