I keep playing it inside my head

Har varit vaken ett tag nu och ligger kvar i sängen och lyssnar på musik. Ska strax klä på mig och gå ner och äta frukost. Sen ska jag sätta igång att plugga på naturkunskapen, som vi har prov på på onsdag. Måste plugga som attan! Igår var Johan här och vi åt gott och hade trevligt. Kollade på melodifestivalen och det var ju faktiskt bra eftersom de jag gillade vann! (Ulleeee) Ringde och röstade tom, men tänkte mig inte för så plöstligt hade jag skänkt pengar till radiohjälpen. Bra va! Nu ska jag fixa mig, så ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: ostbåge är gott

fin header bbyyyyyyyyy

2012-02-12 @ 12:42:16
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0