May your days be merry and bright

Glöm vad jag skrev i förra inlägget. Har ingen aning om hur jag ska klippa och om jag ska färga överhuvudtaget. Som minst ska jag toppa i alla fall, det är en sak som är säkert. Och det ska jag försöka göra under lovet. 
 
Har äntligen fått jullov nu! Började dagen med Elin i deras lägenhet och gjorde jättegoda våfflor (höll mig mätt typ hela dagen) Våran media-klass vann media-quizen och fick köra stolsrace och efteråt hade vi en liten klassamling där vi fick julmust och pepparkakor. Så skön sista dag! Mamma kom hem med en söt julblomma till mig också för att jag varit duktig, hihi. Söt min mamma är! 
 
Sandra och jag var med på första sidan i tidningen idag också. Haha. Lite roligt när mina föräldrar märkte det i morse, hihi. Ska fortsätta kolla på julfilmer nu. Ensam Hemma, Grinchen osv. ÄLSKAR JULEN, det är verkligen bästa tiden på året och det är julafton om 4 dagar bara! Längtaaar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0