Just because it burns, doesn't mean you're gonna die

Dagarna flyter på som vanligt. Förutom att det blivit femton minusgrader ute varje dag... Det är så kallt i vårt hus så igår satt jag framför brasan i två tjocktröjor och två byxor. Haha. Och nu sitter jag framför brasan och dricker te för att bli varm. Började 11.10 idag, så kunde sova till nio. Gick en snabbis på stan mellan bussarna och köpte de här fina termosmuggarna. Har velat ha såna i flera år. Vet inte varför jag inte köpt någon förrän nu.. Tyckte i alla fall att den högra var så fin, och så var det 2 för 99:-, såatte. Hihi. Faller alltid för sånt där.
 
Imorgon ska jag troligtvis sova hos Elin i deras nya lägenhet (så himla roligt!! och så avis) Skulle inte säga nej till en egen lägenhet i stan direkt. Men nu är det bara ett och ett halvt år kvar, sen behöver jag förhoppningsvis inte pendla i 1,5h varje dag. Ha det bra, puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0