There you go again making me want you

Idag startade år 2 för mig på gymnasiet. Känns inte ett dugg annorlunda fast att jag har ny klass. Men tror att det kommer gå lika fort som ettan och shcemat är ju inte helt dåligt heller. Dock skulle jag behöva lite mer sommarlov för jag är inte ett dugg uppvilat för att få massa läxor och plugga till prov osv. Ingen motivation eller kraft till det. Vid sju-tiden stack jag ut på en promenad i duggregn, för det finns ju nästan inget bättre än att gå i regn och lyssna på musik. Kändes skönt och behövligt. Ikväll ska jag mysa framför Cougar Town och äta vad jag känner för. Orkar inte tänka på att träna och äta nyttigt och allt sånt, för det håller ändå inte för mig i längden, haha. Kanske blir någon annan gång när jag får lust, vem vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0