försöker se positivt i en tid då allting bara kommer svischa förbi

Var utan internet hela kvällen igår och det var väl typiskt eftersom jag planerat att kolla på serier. Hade inga läxor eller nånting och så bara försvann det. Det är ju sorgligt hur tråkigt man kan ha utan det och när man bor här ute finns det ju inte så mycket att syssla med. Slutade med att jag gick runt, följde efter mamma, la mig i sängen och stirrade, duschade och gick och la mig. Hade ingen täckning på mobilen heller för den delen. Men nu funkar det och jag kan äntligen lyssna på spotify och en låt som har fastnat på hjärnan. Ikväll kommer storebror hem och imorgon ska vi troligtvis åka en sväng till Norrköping innan vi ska till mormor på kvällen och bli bjudna på mat tillsammans med resten av närmsta släkten. Födelsedagskalas/utflytningsfest är det som gäller. Men först har vi en rätt så soft dag i skolan, så ska äta upp min frukost och knalla iväg till bussen. Ha det bra! /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0