your beauty leaves me breathless


Har haft en dålig dag. Har mått dåligt, fick knappt i mig mat, mådde illa och svenska nationella muntligt gick uselt. Dels var jag nervös och dels gick det inte som jag hade planerat. Rösten räckte inte eftersom jag varit sjuk. Jag kände mig inte ens närvarande, jag tänkte seriöst på annat när jag stod där. Inte nog med det så har jag en ful-dag och allt suger. När jag kommer hem sen ska jag kolla på vd och sova tidigt och hoppas morgondagen blir bättre! Haha, något positivt är att det är 9 veckor kvar i skolan och då får jag i alla fall vila lite. Dock var det allt jag gjorde på lovet, men då var jag sjuk, så blev inte direkt utvilad.

Kommentarer
Postat av: olivia

fin du är !

2012-04-16 @ 17:35:51
URL: http://oliviiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0