I've been a fool and I've been blind, I can never leave the past behind


Jag blir sjuk ungefär två gånger per år, så självklart ska jag bli förkyld nu till lovet. Dock är det inte så farligt och jag har druckit ingefärsjuice, te och gör allt för att det inte ska bli värre! Så förhoppningsvis går det över fort. Var på jättebra humör i torsdags för då fick jag reda på att jag fått sommarjobb 5 minuter ifrån mig! Allt var bra och det var lov! Men idag är jag på asdåligt humör av olika anledningar. Ska bort ikväll också, så får väl spela glad. Dystert det blev nu.. Hoppar in i duschen istället och sätter mig framför en må-bra-film och dricker te. Glad påsk...

Kommentarer
Postat av: mathilda

fett suuura vi är!!

2012-04-07 @ 16:33:09
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0