I’d like to be everything you want


Den här dagen gick snabbt! Inte så konstigt kanske, eftersom vi hade sovmorgon och sen två lektioner bara. Åkte ner på stan efter skolan och köpa en födelsedagspresent till mamma som fyller på fredag. Sen åkte jag till mormor igen och ska sova här en natt till. Får känna på hur det är att bo i stan lite och det skulle vara så himla skönt att bo här och slippa åka buss nästan en och en halv timme varje dag. Får fortsätta drömma och vänta tills det blir dags att flytta till ett eget ställe. Just nu sitter jag och dricker te och väntar på att mamma ska komma och hämta mig så att jag kan hjälpa henne att handla mat. Sen skjutsar hon tillbaka mig hit såklart! Kramar

Kommentarer
Postat av: mathilda

sååååå fin

2012-04-04 @ 20:41:34
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0