Det är bara en vag känsla av att någonting gått förlorat

9:57 Sitter i ett rum med Julia, Armani, Martin och och Dennis. Har precis haft historia och nästa lektion börjar 13:45, så ska luncha med mamma, Johan och mormor på Choys Garden. Hur gott som helst!! Blir hämtad vid elva och när jag kommer tillbaka har jag bara två lektioner. Hur skön är inte den här dagen?! Träning ikväll också.

16:56 Åkte till maxi och tog TBE spruta med mamma efter skolan. Hur kan det göra så ont på mig?! Det gör ju inte det på någon annan. Känner mig helt förlamad i vänster arm nu och började till och med gråta i bilen. Chock kanske? Men nu blev det ju genast tråkigare att spela innebandy ikväll...


Tog hem kinamat i fredags. Mumsmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0