All I want is the taste that your lips allow

Hallå! Kom precis hem och la mig i sängen med datorn. Har varit utan den hela dagen, men hade inga problem med det som jag trodde jag skulle ha. Haha. I morse hade vi np svenska i aulan och det gick bra. Tyckte det var hyfsat enkelt faktiskt, men det återstår att se på resultatet senare :) Hade håltimme fram till idrotten sen, vilket innebär 3 timmar ungefär så då satt jag med tre vänner i ett rum och åt gifflar och fördrev tiden. Ikväll är det sista gympan som gäller och det ska bli skönt med tanke på hur mycket jag ätit idag. Haha, men det är ju trots allt np så då är det okej ;)


Kommentarer
Postat av: MR COOL

jag gillar mentos

2012-04-25 @ 18:22:37
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0