Shoot for the stars, if it feels right

Hej! Har mycket att tänka på just nu med skolan så bloggen får ligga lite åt sidan när jag inte har tid :) Men vi har historia prov nästa onsdag och när det är över kommer det nog kännas bättre och bli lugnare. Känner lite press inför det provet, eftersom det är första och jättesvårt..
Men i alla fall så var jag med Jacob en stund efter skolan igår och vi gick och fika :) När jag kom hem fick jag inte så himla mycket plugg gjort, vilket resulterar i att det är mer idag. Men fick mycket gjort på lektionen :) Jag har bara haft två lektioner idag och en håltimme (halva klassen hade så) och ändå så har jag huvudvärk och är hur trött som helst. Ska plugga en stund nu och sen duscha och fortsätta plugga efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0