Vid kyrkan med Elin

Hej! Sitter vid min pc nu och det känns helt ovant efter att bara använt macen i 3 veckor ungefär. Det är tangetbordet, paden, texten, allt. Haha, men jag tänkte lägga in bilder och redigera lite och jag har inte fixat redigeringsprogram till macen ännu, så var tvungen att starta den här gamla rishögen. Haha, fläkten är trasig tror jag för den låter jättemycket (!!)
Idag har det nog varit den mest ovärda dagen. Tre lektioner; engelska, idrott och samhälle. På engelskan kollade vi på film, jag var inte med på idrotten (pga av förkylning. konstigt nog förstod jag inte att jag inte skulle orka, så bytte om och allt.. haha) och sen på samhälle gjorde vi en läsförståelse som tillhör svenskan egentligen, tror jag. Sen lyssnade vi på två presentationer i klassen och sen slutade vi 13:20. VÄRT. När jag kom hem gick jag in i skogen och fotade och hade med mig stativet också! :) Men sen vid kvart över fyra cyklade jag och mötte Elin som kom med en senare buss, så hon slapp gå själv :) Vi cyklade runt lite och fotade lite och sen åt Elin en kräfta. Haha, som jag skalade åt henne. Fegis!
Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska upp nio imorn för jag ska till stan och kolla på Sandra och Cassandras fotbollsmatch med Mathilda och Asia och efter det ska jag till Tillan och vi ska nog ner på stan och fika eller nåt :)


Kommentarer
Postat av: mathilda

finisar!!!!!

2011-09-17 @ 08:44:54
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: elin

snygga vi eee. och ja, jag må va feg men jag är stolt över det!!!!!!

2011-09-19 @ 20:06:04
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0