Två SÖTA från dagen

Har suttit några timmar och pluggat nu. Har även haft facebook några cm ifrån mig som blev svårt att avstå ifrån. Och en godispåse lika nära. Men har fått matte och engelska gjort så nu är jag nöjd och tänkte gå och duscha! Men då kommer såklart Sune och lägger sig över mina ben och är hur söt som helst. Vad ska man göra då liksom... ;) I morgon är det en kort dag (slutar 13.20) och sen blir det att vänta på bussen i 50 minuter. Kul... Elin kommer hem till mig efter skolan med en senare buss, och det va ett tag sen vi träffades utanför skolan, så det ska bli trevligt! :D Daniel kommer hem också, så då ska vi äta kräftor med familjen. MUMS ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack fina du! :)

2011-09-16 @ 07:33:42
URL: http://majagustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0