Tv mys med Sune

Två (och ½) lektion idag! Och skolfoto, som inte gick så dåligt! Härlig fotograf, det värsta är väl om han väljer en när jag skrattar mycket åt han... Hehe. Aja, hoppas inte. Träffade Elin en stund innan jag gick iväg för att vänta på bussen. Åkte genom strångsjö (en timme alltså) och hann med att plugga lite grann och fortsatte sen när jag kom hem. Känns inte lika mycket längre, men det är nog inte så lite heller. Har kollat på tv ett tag nu och nu myser jag med Sune. Så söt när han sover. Annars inte lika söt, haha.
Älskar när han lägger sig i mitt knä :D Kan inte låta bli att lägga upp bilder på honom för han är så söt! Hehe. Ja.. och sen har jag pyjamas tröjan på mig. Skönt!

Kommentarer
Postat av: elin

SÖTA!! :D

2011-09-14 @ 18:06:33
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: mathilda

nej jag tror inte det ;) för jag måste se premiären :p

2011-09-14 @ 18:06:46
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: Viktor

HOH MYH GOD! SÅ SÖTA! <3

2011-09-17 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0