nu är falska känslor bättre än inga alls

Hej! Kom hem från Tillan klockan sju och åt lite kräftor och grillad lax :) Satt och umgicks utomhus inlindad i filtar och hade det mysigt. Har också hunnit med att stänga in mamma i tvättstugan efter att hon tog min sista toblerone.. Haha, så roligt har vi det! :D Nu ligger jag och lyssnar på Kapten Röd, Kent och Boyce Avenue bla. Älskvärt ♥ Godispåsen står här bredvid mig i sängen också, men lockar faktiskt inte speciellt mycket. Har övat på tyska glosor också (så duktig jag är!) och är glad för det. Vips! Så känns det inte som om det är lika mycket i skolan. Haha. Dock har jag knappt börjat på min svenska argumentation (muntlig, för klassen) som är på måndag. Men tar tag i det imorgon! Är jätte trött just nu, så ska ta och tvätta ansiktet och sen fortsätta lyssna på musik här i sängen :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0