Nu är den min!

Äntligen fick vi våra macar idag! Hade bara två lektioner och sista lektionen hade vi inte, så var tvungna att vänta en timme och sen sitta i aulan i ca tre timmar, men så här efteråt så gör det ingenting alls! Sitter vid macen nu och pratar med bla Tillan på fb :) Längtar till fredag då jag ska träffa den tjejen några timmar efter skolan! :) I morgon är ju då första dagen i skolan med macen, så får se hur det går. Lite trögt kanske, men kan den rätt bra nu :) Kunde ju lite innan också. Ska lägga mig en stund på spikmattan snart, men först ska jag ta en frukt eller nåt och borsta tänderna oså. Har huvudvärk, så hoppas den försvinner om jag ligger några minuter på spikmattan.

Kommentarer
Postat av: elin

söta vi är =) <3

2011-09-08 @ 08:35:47
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0