Kexchoklad

Hej! Skola idag som vanligt och har varit så himla trött och lite smågrinig kändes det som.  Många lektioner, tråkiga lektioner. Vad ska man göra? Just nu sitter jag och har hicka så det gör ont.. Och är sugen på godis! Jag bara äter och äter hela tiden och träningen har jag lagt åt sidan. MÅSTE komma igång nu! Kanske kan dra mig ut på en löprunda i morgon, det beror på när jag kommer hem. Men troligtvis fem :) Då kommer jag hem med en alldeles ny Mac :D Kanske blir att sitta med den hela kvällen istället. Idén om en löprunda försvann fort, haha.
Ska lägga mig tidigt ikväll så ska ta något lätt att äta nu och sen gå och lägga mig :) Blev klar med min "uppsats" om Egypten för ett tag sen, så är jätteglad för det :D I morgon blir det att ta nya tag och börja med nästa uppgift. Den här gången i svenskan.

Bild från igår hos mormor. Godiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0