Just call me by my name

Gick upp halv nio i morse och tog bussen 10.05 till stan där jag mötte upp Mathilda, Emma-Louise (och hennes söta lillebror) och Asia :) Gick vidare för att kolla på Sandras fotbollsmatch. Efter det gick jag hem till Tillan och vi cyklade ner till stan och jag köpte nya hörlurar eftersom katten tuggat sönder mina gamla... Sen gick vi och fikade på Sultans! :) Just nu sitter jag och lyssnar på lite mysig "nattmusik", t ex fast car med Boyce Avenue (♥) inlägget innan. Ska strax gå och lägga mig, för i morgon måste jag hinna med lite plugg innan jag åker in till stan igen :) Fast ska sova så länge jag vill, för vill inte ställa klockan igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0