I laggarhult

Har ändrat lite i bloggen, som ni kanske ser :) ville ha starkare färg och ny header och ändrade lite smågrejer när jag ändå höll på också! Fast det var igår. Idag har jag varit i skolan hela dagen, men fick sluta lite tidigare, så tog bussen till laggarhult. Tänkte hoppa av på stan, men då hade jag fått vänta på bussen hem i en halv timme och det hade jag ingen lust med, så åkte hit till mormor istället. Dricker te och lyssnar på LW ♥ Tänker också på vad jag ska argumentera om på svenskan och har nog kommit på nu! Mamma kommer om en halv timme eller något och hämtar mig och när vi kommer hem ska vi till farmor och farfar som vanligt (har inte varit där på två veckor!), men idag fyller farfar år, så ska dit :) Kanske blir tårta, vem vet? Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0