You can hate but never break me

Sitter och pratar med Sandra i skype nu och vi pluggar matte. Så trist att göra själv, och vi har prov i morgon och känner mig inte speciellt förberedd. Tänker plugga rätt mycket, sen får det nog gå som det går känns det som :) Om två dagar har vi lov och ser verkligen fram emot det! :D
3 timmar senare: Snackade med Sandra i 2½ timme. Räknade färdigt nivå 2 på den tiden, haha. Sen har jag ätit nu och tände precis lite ljus för att det är så kallt i mitt rum :) Och så är det ju mysigt! Nu ska jag öva lite inför engelska redovisningen som jag och Julia ska göra i morgon. Får se hur det går ;) Några avsnitt One tree hill ska jag nog kolla på innan jag ska sova också :D
Från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0