Söndag

Ligger i sängen och pluggar. Har äntligen skrivit klart historian, men nu ska jag lära mig allt till på onsdag också. Men det känns ändå rätt bra :) Har gjort några andra läxor också, så nu har jag snart inga kvar, vilket är jätteskönt!
Träningen i torsdags var sjukt kul och har haft träningsvärk i ryggen ett antal dagar nu. Nästan så det är skönt, haha. Sen i fredags efter skolan var jag med Tillan och Robin. Väldigt kul. Fredag och lördag kväll spenderades i sängen med Tillan på skype!
Nu ska jag ta en paus från allt plugg och baka en kladdkaka. Sätter mig nog och kollar på One tree hill och äter den sen. Låter ju hur skönt som helst, efter att ha legat i sängen omringad av läxor hela dagen. Klockan är ju trots allt snart fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0