Tisdag

Nu har jag verkligen använt allt tid jag haft till läxor och det har minskat rejält! Känns jättebra! Annars så har det varit en bra dag, förutom att vi blev överraskade med beeptest på idrotten. Men det är inte lika farligt som man förväntar sig varje gång. Fick bättre än gångerna innan (9.1) så är riktigt nöjd! :)
I morgon väntas en dag med två lektioner och en håltimme emellan. Sen ska jag sova hos mormor på kvällen för jag har sovmorgon till elva på torsdag! :D plus att jag inte har sista lektioner heller, så kommer hem tidigare än vanligt, vilket passar perfekt just den här veckan!
Nu ska jag duscha och sen läsa igenom historian, sen sova :)
Nån vecka gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0