Måndag

Har känt mig rätt så pigg idag faktiskt. Konstigt för att vara måndag. Men många skratt har gjort dagen till det bättre! Och dagen kunde inte börjat mycket bättre heller. Naturkunskapen gick för första gången fort! Sen var det faktiskt inte så många lektioner kvar. Gick på matte-stödet också för att jobba ikapp lite. Gick sådär, hehe. Efter skolan åkte jag och Elin ner till körskolan för att jag skulle ta syntest och det blev lite nervöst och blev lite chockad. Gick inte så värst bra och i början sa hon att jag behövde glasögon om jag såg så där dåligt. Men sen försökte jag igen och då gick det betydligt bättre! Men ska i alla fall boka tid hos en riktig optiker och kolla synen på riktigt.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vilken fin bild :)e

2011-10-04 @ 10:48:20
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Gud vad fint hår du har! Så himla fint!



sv: Ja det är jag som också har lockigt hår, haha :) Tack!

2011-10-06 @ 22:25:16
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0