Långa dagar blev till nätter sen till år

I fredags efter skolan följde Sandra med mig hem för att göra färdigt en skoluppgift. Sen tog vi bussen in till stan igen där vi mötte upp Elias, Mathilda, Timpan och Kalle. Verkligen kul att träffa dom :D Knappt träffat dom alls sen vi slutade 9an :) Vi åt pizza och hyrde film, sen gick vi till "hallen" och kollade på den! Trevligt :D Åkte hem till mormor och sov över där sen. Somnade dock inte förrän tre och på lördagen skulle jag upp tidigt för att hinna med bussen. Så hela lördagen var jag trött, men var med Elin i alla fall! Vi bakade chokladbollar och kollade på one tree hill. Och så fortsatte min kväll efter att hon åkt hem också. Storbölar alltid till one tree hill. Hehe :)
Idag åkte hela familjen till norrköping och jag fick med mig en vinterjacka och skor hem. Nöjd! Sen skulle vi åka ikapp en buss som Daniel skulle med. Heeh, visar sig att den inte gick. Inte så lyckat... :) Har pluggat på religion, Julia och jag gjorde färdigt keynoten och skrivit lite på krönikan. Så nu får det räcka för idag :) Nu ska jag duscha och kolla på några avsnitt one tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0