Even in the best of days

Avslutade skoldagen med massa skratt och ont i magen med Julia och Sandra. Sen var det höstlov! Möttes av doften av nybakta bullar när jag kom hem (du är bäst mamma ♥). Varma bullar och mjölk. Sen var det dags att sätta igång med att skriva färdigt krönikan som det var deadline på idag. Framåt klockan 21 skickade jag in den och tog lov på riktigt! Känns underbart bra. Skypat med Elin ett tag under kvällen också :) Innan kollade jag på Robert Pattinsson och Ashley Greene på aftonbladets hemsida. Lite utdraget, men såå bra sen. Tänk om man fick vara där. Ska strax ta och sova. Godnatt.
Hannah, Sandra, jag, Julia. (från sandras blogg)

Kommentarer
Postat av: mathilda

du skypa ju med mig med din tönt

2011-10-29 @ 10:09:17
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

jaa för att du ville inget mer ;)

2011-10-29 @ 13:26:25
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0