I couldn't see how every sign pointed straight to you

Sitter i köket och är dötrött och väntar på mat :) Ska äta grillat! Kaminen värmer också, så det är riktigt mysigt :) Var så trött igår att jag somnade med ansiktet tryckt mot datorn, mobilen på magen och tv:n på. En timme senare kommer Daniel och bär ner sakerna på golvet istället och då vaknar jag och säger "vafan gör du?" Tacksam, verkligen. Haha. Bra bror man har! :D Gick upp ur sängen vid två och åt lite frukost, sen la jag mig i sängen igen och lyssnade på musik. Så har inte gjort någonting alls idag. Hur kan man bli så trött av att inte göra nånting..? Ikväll ska jag mysa framför tv:n med mamma och kolla på Dumpa honom :) Puss

Kommentarer
Postat av: elin

vad är det med mitt hår? :p

2011-11-13 @ 12:23:26
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0