I can go anywhere with you

Sovmorgon idag, så började 9.25! Kunde utnyttja den också, så sov en timme längre. Behövdes också eftersom jag har gått och lagt mig halv tolv två dagar i rad nu. Kvart i fyra skulle vi på någon föreläsning (därav sovmorgonen) och det slutade vid fem och var tvungen att vänta på bussen ett tag också, så kom hem strax efter sex. Är skapligt trött nu, men har pluggat på naturkunskapen i mer än två timmar ändå. Har prov i morgon och det sitter ju inte riktigt, så vad ska man göra :) Har i alla fall precis fixat en skål ostbollar som jag har här bredvid. Mår faktiskt lite bättre nu. Haha. Nu ska jag återgå till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej! du har så fin blogg! Har du bloglovin? :)

2011-11-09 @ 09:53:42
URL: http://nelliemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0