Coopertest

När jag vaknade gjorde jag en smoothie till frukost. Med blåbäääär! Har inte fått äta det pga tandställningen, eftersom det färgar av sig så lätt. Imorgon när vi ska till farmor och farfar och äta kommer vi äta blåbärspaj också!! Det är det bästa jag vet :D
I fredags körde vi coopertest på idrotten, direkt på morgonen. Det var skönt att ha det gjort och det gick väl som jag hade förväntat mig, men nu är jag ännu sugnare på att träna för jag vill få bättre tid. Fast vi ska inte köra det igen... Men jag har andra mål med löpningen. T ex att jag får 1000:- om jag springer snabbare än pappa eller slår hans rekord på spåret x2. Och det måste jag göra innan jag börjar gymnasiet, så jag måste börja träna sjukt mycket för att klara det och jag tror jag inte lyckas, men jag kommer i alla fall försöka! Ska träna duktigt idag och ha pulsklockan på mig!


Kommentarer
Postat av: elin

sv: ha ha jag vet hur det stavas, men så kan det gå när det går snabbt ibland ;)<3

2011-05-08 @ 12:48:22
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0