Lördag

Gick upp klockan elva idag och åt frukost när mamma och pappa fikade. Sen städade jag min hylla och gjorde i ordning lite på mitt rum samtidigt som jag hade Lars Winnerbäck dvd:n på och kollade/lyssnade på det. GRYMT!
Familjen har ätit, men dom åt "frukost" som jag kallar det och jag vill inte äta sånt till lunch och orkar inte göra egen mat så går i princip runt och väntar tills jag blir as hungrig och blir tvungen att laga mat. Brukar bli så. Daniel och pappa åkte precis för att övningsköra för första gången! Jag ska gå den där kursen och sånt där, sen ska jag också börja :D Men vet inte hur det är.. Om mina föräldrar måste det även fast dom gick kursen för några månader sen. Jag vill inte gå själv, så är det någon som ska gå så säg till! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0