Two of each

Det har varit jättekonstigt väder idag. Regn, hagel, snö, solsken, mulet. Och det är maj... Hoppas det snart kommer bli som det var i april med varma dagar och att solen var framme nästan hela tiden. Det var så himla skönt!
I nuläget ser jag fram emot: rotary konserten - sommarlovet - varma kvällar - solen - filmkväll med Elin och Oliva (när?) - träff med gamla klassen - blåbärspaj. Är jätte sugen på en kladdkaka eller något sånt just nu, men är för lat för att göra en och jag ska börja laga mat snart för hela familjen kommer hem senare än vad dom brukar göra och jag är hungrig redan nu och mamma ville att maten skulle vara klar när dom kom hem :)

Glömde skriva i förra inlägget att Sandra spelade upp Wonderwall för klassen på musiken idag och hon var jätteduktig! :) Blir faktiskt lite sugen på att spela upp min låt med... Kommer nog inte bli så, men jag kommer väl skriva om jag har gjort det eller inte.

Puss



Klasströjan är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0