Outfit 24/5

Fastnade framför When Harry met Sally, så det har inte blivit mycket plugg gjort. Fick akutont i magen och jag tror det var för att jag var hungrig så åt lite och sen gick det över :)
Dagen har varit rätt rolig idag :) Mycket skratt, fast sen på matten blev jag livrädd för min lärare. Haha. Typ sjuk i huvet ibland... Lite weird måste jag säga. Maten var god, redovisning är gjord, bara ett prov kvar och i morgon slutar vi halv ett. Fett nice. Fast det är för att vi inte har någon musik och musik är roligt så det är synd att det inte var no eller nåt annat tråkigt. Efter skolan ska jag gå och kolla lite på stan och gå till Heaven or Hell och se om dom säljer en plattång jag vill ha :) Om jag hinner ska jag försöka hitta en kofta till skolavslutningen, annars skippar jag det och har bara klänningen. Bara det inte regnar som förra året... Nu ska jag plugga! /Mimmi


Nya tröjan från Vero Moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0