Let's pretend you've missed me for a while

Började dagen med 100 m på idrotten och knät började göra ont på direkten. För er som inte vet så har jag har slatter tecken, eller vad man ska säga och har haft slatterskydd för att motverka att inte få det och det gick över ett tag, men kommer typ lite då eller då. Sen slåg jag rekord i kast och kula!
Och i går så fick hela klassen ryck på våran so lärare, för en grej. Idag kom hon och snackade med oss och nu kommer vi ha ett muntligt test typ istället för skriftligt prov och det är ju lite bättre i alla fall. Tror inte vi kommer utan mer än så, tyvärr.
Hade sista nationella idag. Matte muntligt och var inte ett dugg förberedd och det gick verkligen jättedåligt!! Men var redan godkänd så känns mest skönt att ha det gjort nu i alla fall.
Sen jag kom hem har jag spelat gitarr och piano lite grann och cyklade till kiosken för blev akutsugen på mörk choklad och jag tycker typ inte om det. Bara lite, men vill lära mig att tycka om det ;) Satt ute i solen ett tag och gjorde sudoku också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0