Champagne

Känns som om det var länge sen jag skrev, men var ju faktiskt senaste i söndags. Men sen dess har jag hunnit med:
• Gratis godis på gottoteket
• Brännbollsturnering, alla nior på Söder. (Slutade dock med regn och alla fick gå hem.)
• Löptränat. 15 sekunder från rekordet...
• Hittat massa bra (lugna) låtar!
• Tröttnat sjukt mycket på min mobil, eftersom vissa knappar inte fungerar längre...
• Pluggat och varit för trött för att lägga upp vettiga inlägg och bilder.

Bilder från när vi firade att tandställningen äntligen blev borttagen! Har nyss varit ute och sprungit på bilderna, därav kläderna. Var ju inte lite rädd när jag skulle skjuta iväg den där grejen! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0