Satan i gatan

Fick ett sms från folktandvården som påminnde mig om min tandläkartid hos de i morgon. Som om jag någonsin skulle glömma det liksom! Så sjukt glad och längtar så himla mycket :D Min morbror Johan kommer hit ikväll och äter och firar mig lite smått ikväll istället eftersom han jobbar kväll och så i morgon och inte kan komma när de andra i släkten kommer. Tänkte att jag skulle skriva om min valborg när jag har lust för jag är rätt trött nu och orkar inte hämta kameran och ladda in alla bilder. Några stycken finns i alla fall på Ebbas blogg! :)

Har platt hår just nu och fan va jag älskar det. Sitter också och lyssnar på albumet Satan i gatan, som är helt underbart bra! Har inte längre godisförbud och sånt där. Tycker jag har skött mig bra eftersom jag inte ätit något onyttigt på över en månad, så det får räcka nu. Haha, kul att testa och se om jag kunde klara det och så och det gjorde jag ju, så nu har jag bevisat det. Åt inte ens över påsk, men nu har jag i alla fall ätit en litet sånt där påsk ägg och några smågodisar. Tyvärr var det inte lika gott som jag minns det... Kommer inte få något godis när jag fyller år eftersom mamma har sagt till mina släktingar att jag inte äter det. Haha, men det gör inte så mycket för jag får hellre blommor eller någonting annat än äckligt godis som ligger och blir gammalt på mitt rum.

/Mimmi


Började seriöst och slutade... oseriöst. Bild två: Tandställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0