Tjejerna ♥

Här bjuder vi. Fast egentligen är det väl jag eftersom Elin och Olivia mest är söta och jag ser inte klok ut.. Haha, men lite roligt ska man väl ha ;) Vi hade det mysigt och jag hann kolla på en film innan jag somnade i typ två timmar för jag var så himla trött och sen när dom hade sett klart andra filmen väckte dom mig. Haha. Då var klockan halv två om jag inte minns fel? Vaknade nån gång efter nio och efter ett tag blev jag hungrig så gick och la mig på Elin för att hon skulle vakna. Och det gjorde hon ;) Sen åt vi och sen la vi oss på Olivia för att hon skulle vakna. Bästa sättet att väcka folk på :) Hon skjutsade hem mig på moppen vid tre och vid sex åkte jag in till stan som ni kanske såg i förra inlägget. /Mimmi

Två första från min kamera (tagna av Elin) De andra från Elins blogg.

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHA! :* <3

2011-05-29 @ 12:25:37
Postat av: elin

haha puss! :D<3

2011-05-29 @ 21:17:03
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0