The first cut is the deepest

När jag vaknade så låg det snö på marken, som ni kanske läste att jag skrev här. Men den försvann när man kom nämre stan så det var ju bra! Började skolan med 50 minuters fysik. Datorerna funkade inte för min grupp idag heller, så vi skrev ut det vi gjort fort som attan för att den inte skulle börja hinna lagga. Men vi kommer nog inte kunna göra presentationen lika bra, men det kommer ju läraren tänka på när hon ska sätta betyg så det gör väl inte så mycket :) Sen kollade vi på film på so:n och sen ritade vi porträtt på bilden. Och bilden går väl sådär ;) Läraren ritar åt en i princip om man ber om hjälp. Dock är det inte så bra, men resultatet av bilden kommer ju bli bra i alla fall! Förhoppningvis... Vid det här laget är vi alltid as hungriga eftersom vi inte har lunch förrän halv ett på onsdagar. Idag gick (väldigt fort!) Mathilda, jag och Cassandra ner till mc donalds för att äta, men lunchen är inte så jätte lång, så vi åt fort och sen gick vi fort tillbaka för att ha musik. Spelade upp idag och det gick bra efter lite om och men. Jag sjunger tydligen bättre när det är lägre toner, så fick sänka lite och då lät det genast bättre! Det hörde till och med jag ;) Fast jag hörde innan att det inte lät speciellt bra. Men jag fick "detta är lätt ett vg" så jag är nöjd :D Hon tyckte att jag skulle spela upp för klassen! Men jag vågar nog inte det för ingen av dom har hört mig sjunga tror jag... Sjunger inte ens för mina vänner eller familj ;) Men jag har ett tag att tänka så om jag känner för det så spelar jag väl upp det! Skulle vilja ha mvg, bara för att bevisa att min bror inte är den enda musikaliska i familjen ;) Men ändå så spelar det ingen roll för jag kommer in på Sam med dom betygen jag har redan nu och behöver inte höja mig i någonting. Japp, så är det! Nu ska jag jobba lite matte och förbereda mig lite grann inför np i morgon! Vi hörs. /Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0