Summertime

Skönt att gå upp klockan sex som vanligt när halva klassen har sovmorgon till halv elva idag. Men hemkunskapen var ju ändå inte sååå dum. Fick en bra kommentar av min lärare som sa att mitt arbete såg jätte fint ut och så sa hon typ "exelent!" (minns inte exakt ;)) och gjorde ett perfekt/okej tecken! Blev glad eftersom jag lagt ner mycket jobb på det! :)
Daniel och hans kompis håller på med ett företag i skolan och nyss bad han mig att ta kort åt dom. Vet dock inte om jag är bra på att fota just det föremålet dom vill ha, haha. Plus att jag inte har tid. Borde egentligen sitta och plugga till so provet som är på onsdag. Men det är muntligt i grupp, så behöver ju inte kunna allt.
Nu ska jag gå ifrån datorn ett tag och packa till skolan så jag slipper det senare. /Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0